Welcome aboard the HMHS Britannic! Make the necessary edits.
Avatar...
Gender:
Male
Female
Name:
Surname:
Email:
Password:
Birth date:
Age as of November 12:
Delete Account
}~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Rus.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~{ Зед Конагер, известный в определённых кругах как "Строй-батя", - старший сын Радигана Конагера и наследник славной, династии инженеров. Годы и место его рождения окутаны завесой тайны, но всё в нём - от характерного деревенского говора до простодушия, граничащего с суровой принципиальностью жителя запада США — выдаёт в нём уроженца городка Би-Кейв, что лежит на западе Техаса. Как и подобает любому Конагеру, Зед является обладателем блестящего ума, именно он стал наследником империи отца. Ещё в годы Гражданской войны Радиган поставлял Конфедератам свои чудо-творения: автоматические винтовки и скорострельные пушки на паровых двигателях, именуемые "Турелями". Увы, эта авантюра не сыскала успеха — поставки были мизерными, тестовыми, и от сырой партии продукта в итоге отказались. Зеда с юных лет манили не просто механизмы отца, а гигантизм в инженерии, мощные, исполинские-огромные корабельные поршни. В погоне за этой страстью он покинул родной дом и нанялся инженером на речной пароходик на Миссисипи, но романтика большой реки быстро померкла, эти мелкие шлюпки - совсем не то, чего он хотел. Следующей вехой стала работа в загадочной компании "Mann Co. Shipping Company" - филиал теневой империи братьев Манн. Пускай на их судах и возили неведомый, вероятно, незаконный груз, Зед не задавал лишних вопросов, а только работал. Судьба его круто изменилась в одном из рейсов на Портсмут. Изрядно наебнув пивка для рывка в порту, Зед проспал отход своего корабля и остался на чужбине без гроша в кармане. Чтобы выжить, ему пришлось играть на банджо для случайных прохожих и работать на фабриках. Апофеозом его злоключений стало спонсорство некого общества «Его величества, ЭМ-ДЖИ-Е локомотив», где английские господа высшего света с устраивали диковинный аттракцион под названием «Паровозик». За скудное жалование Зеду приходилось быть последним вагончиком, упираясь лишь шпалу. Вся эта кавалькада тестостеронового безумия крутилась вплоть до Первой мировой, в 1915 году, отчаявшись что-либо изменить, Зед принял британское гражданство. Это решение стало переломным. Осознав, что сыт по горло такой жизнью, он используя годы тренировок в паровозике, дабы стать накачанным безумием и страхом для слащавых аристокрашек, устроился инженером на армейские суда. Его мастерство в прочистке больших труб в котельных, и работы с паровыми генераторами быстро оценили, и вскоре он получил звание офицера-инженера. Там же, на военном флоте, он и получил кличку "Строй-батя". В 1916 году Зеда перевели на Британик в качестве второго инженера судна. }~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eng.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~{ Zed Konagher, known in certain circles as "Stroy-Batya", is the eldest son of Radigan Konagher and heir to a glorious dynasty of engineers. The years and place of his birth are shrouded in mystery, but everything about him - from the characteristic rustic accent to the simplicity bordering on the harsh principles of a resident of the western United States — gives him away as a native of the town of Bee Cave, which lies in the west of Texas. As befits any Conagher, Zed is the owner of a brilliant mind, it was he who became the heir to his father's empire. Even during the Civil War, Radigan supplied the Confederates with his miracle creations: automatic rifles and rapid-firing steam-powered cannons called "Turrets". Alas, this venture was not successful — supplies were scanty, testing, and the raw batch of the product was eventually abandoned. From a young age, Zed was attracted not just by his father's mechanisms, but by gigantism in engineering, and powerful, gigantic-huge ship pistons. In pursuit of this passion, he left his native home and took a job as an engineer on a river steamer on the Mississippi, but the romance of the big river quickly faded, these small boats were not at all what he wanted. The next milestone was working for the mysterious Mann Co. Shipping Company, a branch of the shadow empire of the Mann brothers. Even though their ships were carrying unknown, probably illegal cargo, Zed did not ask unnecessary questions, but only worked. His fate changed dramatically on one of the flights to Portsmouth. After drinking a lot of beer for a break in the port, Zed slept through the departure of his ship and was left penniless in a foreign land. To survive, he had to play the banjo for random passers-by and work in factories. The apotheosis of his misadventures was the sponsorship of a certain society "His Majesty, MGM locomotive", where the English gentlemen of high society arranged an outlandish attraction called "Steam Train". For a meager salary, Zed had to be the last wagon, resting only on the sleeper. This whole cavalcade of testosterone madness continued right up to the First World War, in 1915, desperate to change anything, Zed took British citizenship. This decision was a turning point. Realizing that he was fed up with such a life, he used years of training in a steam train to become pumped up with madness and fear for sugary aristocrats, got a job as an engineer on army ships. His skills in cleaning large pipes in boiler rooms and working with steam generators were quickly appreciated, and soon he was promoted to the rank of engineering officer. In the same place, in the Navy, he received the nickname "Stroy-Batya". In 1916, Zed was transferred to Britannic as the ship's second engineer. }~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~{
Update account
Avatar
Done